PORADY

Usuwanie negatywnych opinii z Google – czyli jak skutecznie poprawić wizerunek firmy w sieci

Zamieszczanie negatywnych opinii w wizytówkach firm w Google Maps to niestety problem, z którym mierzy się spora część firm. Ze względu na to, że opinie w Google pełnią bardzo ważną rolę dla potencjalnych klientów, należy szybko reagować na pojawiające się negatywne komentarze. Skuteczne usuwanie opinii Google, niestety nie jest takie proste. Nie oznacza to, że jesteśmy jednak bezradni wobec fałszywych opinii kierowanych w stosunku do naszej firmy.

Usuwanie negatywnych opinii z Google – jak reagować?

Na wszystkie opinie Google Maps powinniśmy reagować zarówno na pozytywne, a tym bardziej negatywne oceny. Jeśli chodzi o negatywne Google opinie, podjęcie dalszych działań zależy od tego, czy są one wystawione słusznie czy też, to nieuczciwe działanie naszej konkurencji. Jeśli widzimy nagły przyrost negatywnych komentarzy, to znak, że niestety staliśmy się ofiarą ataku. Aby nasze negatywne oceny nie zniechęciły potencjalnych klientów, konieczne jest sprawne usuwanie negatywnych opinii z Google. Oczywiście Google sam na bieżąco weryfikuje i usuwa te opinie, które są niezgodne z zasadami publikowania komentarzy w sieci, a więc w szczególności zawierające wulgaryzmy czy treści seksualne bądź nawołujące do nienawiści. Co jednak, gdy opinia Google nie zawiera tych treści, a jednak jest fałszywa. Pozostaje więc pytanie, jak usunąć negatywne opinie  z Google w takim przypadku i czy jest to w ogóle możliwe? Negatywne, oczerniające nas fałszywie opinie możemy zgłosić do usunięcia poprzez swoją wizytówkę, wybierając w sekcji opinii te, które chcemy usunąć, a następnie zgłosić naruszenie zasad i podać powód dla, którego powinny zostać usunięte. Można również zdecydować się na współpracę z firmami wykonującymi usuwanie opinii Google.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *